האב השכול סיפר על בנו: "הוא סיים כבר ארבע פעמים את הש"ס"

איתי גדסי | צילום: נחמיה חשין - ברסלב לייב No Comments on האב השכול סיפר על בנו: "הוא סיים כבר ארבע פעמים את הש"ס"
10:04
30.04.24
בצלאל קאהן ודוד חכם No Comments on אלוף במיל' זיו: "המזח הוא הישג אסטרטגי לחמאס"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אביו של יעקב מאיר חשין שנהרג בתאונת הדרכים המחרידה בתחילת השבוע, שוחח אמש עם נציגי חברת 'אגד' שבאו לנחמו בביתו וסיפר להם כי בנו היה בדרך לפגישת שידוכים.
"אנחנו שלחנו אותו לבני ברק לעשות פגישה עם בחורה", סיפר האב, "הוא כבר נפגש איתה ביום חמישי בלילה כמעט 2 שעות הוא דיבר איתה, אשתי גם דיברה איתה, וראינו שזה בכיוון הנכון, אז אמרנו שיסע ביום ראשון עוד פעם…".
האב המשיך לספר כי "אשתי הלכה להביא לו את הכסף שיסע באגד, אז הוא אמר לאשתי 'קודם אני רוצה להתפלל מנחה', ואז היא זכתה וראתה אותו פעם אחרונה".
"הוא היה אמור להגיע לבני ברק, התקשרנו לא הגיע", הוסיף לספר, "אשתי התחילה לבכות. רצתי מהר הבית …. אמא זה אמא, התחילה לבכות …. היינו בבית לא ידענו למי להתקשר, זה היה הלם … לא פשוט. אמרו לי יש בשיבא, יש גופה… תיסע לזהות והכביש סגור. זה היה הוא…".
האב שיחזר את הרגעים הדרמטיים שעברו עליהם באותו ערב נורא: "דפקו לי בדלת, ראיתי ארבעה קציני משטרה, אמרתי להם אתה לא צריכים להגיד. אשתי אמרה להם, רק את זה אל תגידו לי".
עוד הוא הוסיף וסיפר על גדלותו וצידקותו של בנו ז"ל: "היה בחור מלא תורה, מלא עבודה, מלא קדושה, מושלם מושלם". הוא סיפר כי בנו סיים את הש"ס 4 פעמים והיה לומד ספרים רבים ונוהג לטבול במקווה מדי יום".
"אגד לא אשמה, הביטוח לא אשם, אף אחד לא אשם, גם אני לא אשם, גם אשתי לא אשמה, גם הקב"ה לא אשם. ה' נתן ה' לקח, צריכים אמונה להיות חזק עם זה. וזהו", האב הצדיק עליו את הדין.
בהמשך סיפר כי "אמרתי אתמול, אני לא הזמנתי את זה, אף אחד לא הזמין את זה, אין מה לעשות. זה באמת לא קל בחור כזה, נורא. הוא היה אש. תותח. למד, גרס, מידות טובות, הלך למקווה כל יום, היה בקדושה וטהרה, היה צדיק אתה יודע מה זה ש"ס, גמר ש"ס 4 פעמים, שולחן ערוך, רמב"ם, משניות".


0 תגובות